dissabte, 18 d’octubre del 2014

ENTRENAMENT, 18 D'OCTUBRE

DISSABTE, 18 D'OCTUBRE. UN ENTRENAMENT ENTRE ELS NÚVOLS!
Avui un entrenament amb adaptació d'horari i de nivell. Hem sortit de Joan Bayà cap a la torre elèctrica de la Torrota. Hem baixat cap a can Vives per anar a agafar el corriol cap a la Farinera i continuar pujant, passant per Sanana, fins arribar al final de la pujada on comença el camí de la cinglera. Aquí, amb uns 5-6km fets, hem deixat la Teresa, la Carme i el Toni S. i hem coincidit amb el Xavi, vist i no vist, ja que avui tenia entrenament de qualitat. La ruta ha continuat amb el Toni J. i el Josep Maria per la cinglera fins arribar a la Moreneta on hem baixat cap a les Vendranes per un corriol ben marcat, al final del qual i a la dreta ens ha portat a les pujades del Roure Monjo i a les pujades dels Caus. Hem tornat seguint tota la cinglera i hem tornat a baixar per la torre elèctrica de la Torrota fins al nucli urbà. Un molt bon entrenament d'uns 16km en unes dues hores.
Salut i km i molta sort als que demà tenen cursa per Rellinars, amb els maquis o per Barcelona!