dissabte, 11 de febrer del 2017

ENTRENAMENT, 11 DE FEBRER

DISSABTE, 11 DE FEBRER: ENTRE MARATONS!
Seguim amb els entrenaments de dissabte intensos i extensos. Avui, que hem recollit una bona colla, hem tornat a gaudir d'un altre entretingut dissabte.
Hem sortit de la plaça Joan Bayà amb la intensitat de sempre: pujada per sota el Cingle cap al camí de l'aigua en direcció al dipòsit per enfilar camí cap a la Moreneta. D'aquí hem baixat pel corriol poc transitat cap a les Vendranes, corriol paral·lel a la pista de la Campana per tornar cap a agafar el camí de la Matagalls cap a l'Obac. Arribant a la carretera, en lloc de tirar cap a l'Obac, hem baixat a bon ritme per la carretera (3'30"-3'40") i l'hem creuat per arribar-nos per pista i corriols fins a Rellinars. De tornada hem passat per l'Alsina per enllaçar amb la pista de les Vendranes i a l'alçada del salt de la Guineu el Xavi ens ha conduït per un corriol ascendent i vertical fins a la pista que porta a can Còdol (km 2-3 de la Cursa de la Campana). D'aquí cap al poble, però tornant per la torre elèctrica de la Torrota. Al final, uns 20km i 2h14' i la satisfacció d'haver participat, un altre cop, en un altre entrenament espectacular.
Amb el Josep Maria, el Paco, l'Ivan, el Xavi, el Toni i el Martí. Un d'aquests corredors dissabte passat es va marcar la Marató del Montnegre-Corredor i diumenge que ve alguns tiraran cap a la Marató Drac Race i altres cap a la Marató de Castelló!