dissabte, 24 de maig del 2014

ISMAEL ORÚS A LA MVV

LA PRIMERA MARATÓ
Ufff! Paraules majors.... Igual com passa amb la primera comunió, t'hi poses però no saps mai què et trobaràs al davant... Jo em vaig trobar amb un gaudi continu des del km 42 fins a la meta - bona iniciativa col·locar les fites quilomètriques descomptant!!!!! 

El recorregut ja prometia a la bestreta, doncs recórrer una Via Verda encara que sigui a ritme de marató és un goig i si a sobre voreges el massís dels Ports, ració doble. Sortida amb el Josep Maria i les Cow Runners - Felicitats companys/riders/sofridors!!!!! Després cadascú al seu ritme... 


Havia preparat mentalment les parts més interessants del recorregut: avituallaments, túnels sense il·luminació, els salts d'aigua de la Fontcalda, Benifallet punt intermig, viles i pobles per on passaríem, etc. Però ben aviat vaig oblidar-ho tot i em vaig dedicar a deixar anar passant les coses al meu davant, suposo que per la mateixa concentració de la cursa, o simplement perquè és més fàcil el "laisser faire". Molt reconfortant  veure cares conegudes de tant en tant; Elena i Emilio quins cracks seguint la cursa de principi a fi GRÀCIES pel suport ! Família GRÀCIES per ser allà on cal.
Com anècdotes, córrer completament a les fosques per un parell de túnels on l'única il·luminació eren les tènues balisses de salvament de protecció civil  o el repic de campanes al pas per Xerta (gallina de piel!). I com no, l'aparició de l"home de la maça" que me l'esperava des del km32, però que no es va deixar veure fins al 37. Segur que el mur són els pares ??? Darrers 5kms llaaaaaaarguíssiiiiiiiims!!!! 
I després de 4 hores i quart l'arribada a Tortosa creuant Lo Ebre pel Pont Vermell en companyia del Guerau, suporter incondicional allà on vagi - GRÀCIES FILL!!!!! Arribada, abraçades i petons com no pot ser d'altra manera després d'haver cobert la distància mítica d'En Filípides per primera vegada. Tinc la sensació que fins al 18 de maig de 2014 no vaig fer realment la meva primera comunió!!!!!
Salut i Kms!
Ismael Orús
Salut i km!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada