dissabte, 1 de novembre del 2014

ENTRENAMENT, 1 DE NOVEMBRE

DISSABTE, 1 DE NOVEMBRE. HO HEM CREMAT TOT, TOT I TOT!
Doble entrenament adaptat a les necessitats dels corredors del club. La primera part de l'entrenament ens ha portat a seguir el nou recorregut dels dijous: de la plaça Joan Bayà cap a can Vives però passant pel cementiri i el corriolet que creua la carretera; al final del camí de la masia hem creuat el túnel i hem fet un tros de carretera fins que a l'esquerra hem agafat un altre corriolet que ens ha portat cap a la zona del Palà. Creuat el pont de l'autopista hem passat pel costat de les Comelles i ja hem anat a trobar l'inici del camí vermell que ens ha dut, desfent la Matagalls, fins a l'estació de Vacarisses. Hem agafat direcció al nucli urbà pel camí del pontet i abans d'arribar al cementiri, i fets ja quasi uns 10km, la Teresa i la Sònia han tirat cap al poble i el Norbert i el Josep Maria han seguit per un corriol que els ha dut a la meitat de les pujades de pista de la Coma per anar cap al polígon. Hem saludat el Beni que anava fent sèries i hem creuat cap a can Torrella. Un caminet de baixada paral·lel a la carretera ens ha dut fins a la depuradora i aquí hem enfilat el camí cap a l'antena. La baixada, més agradable, ens ha dut fins a Collcardús i la Carena Llarga. Més pujada fins a trobar la carretera d'Olesa i tornada cap a Joan Bayà.
 Amb la Sònia, la Teresa i el Norbert.
 El Norbert i el Josep Maria.
Hem tingut la sensació que hem fet una bona volta al municipi. Al final i en total hem fet uns 21'3km en 2h20m. Un bon passeig per cremar els panellets i moniatos de la nit anterior.