diumenge, 23 de novembre del 2014

ULTRATRAIL COLLSEROLA 2014

EL NORBERT A LA UT COLLSEROLA
Aquest cap de setmana, el Norbert ha participat a La Mitja Volta al Parc de Collserola de 44,9km i un desnivell de +1711m amb un temps de 6h18'50".
"Molta satisfacció per haver aconseguit acabar la meva primera cursa d'aquesta distància. M'hagués agradat que el meu company de feina, en Jordi Solsona, hagués corregut al meu costat o que m'esperés a la meta perquè sempre acaba davant meu, com per exemple a la Cursa de la Campana, però malauradament una lesió li ha impedit fer aquesta cursa a la qual ens vàrem apuntar junts amb molta il·lusió.

A més d'en Jordi voldria agrair a tots els companys de VacarissesCorre els seus ànims previs a la cursa que em van donar unes forces que em diversos moments vaig necessitar, sobretot a partir del quilòmetre 28 que vaig tenir algunes rampes al quàdriceps.  També en aquests moments de patiment pensar en les meves filles, l'Ariadna i na Martina, van ser una injecció d'ànims.
De la cursa em va agradar molt la primera part del recorregut que passava pel parc de Collserola tocant al Baix Llobregat.

Potser de les úniques coses que no em va agradar va ser el darrer avituallament molt distant del segon, només n'hi havia 3 sense comptar el d'arribada, 15 quilòmetres els separaven del 22 al 37; estàvem advertits i per això l'anomenen de semiautosuficiència. Això era perquè la modalitat "mitja volta al parc" compartia recorregut fins aquest darrer avituallament amb l'Ultra de 80km.
Un cop finalitzada ara penso en recuperar-me per fer un bon temps a les 24 hores amb VacarissesCorre i seguir entrenat per distàncies més modestes."

Norbert
Moltes felicitats!
Salut i km!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada