dimecres, 10 de juliol del 2013

TRIATLÓ SPRINT DE BADALONA, 7 de juliol

1a TRIATLÓ D'EN TONI SOLSONA
Gran debut del nostre company Toni Solsona en una triatló. Va participar el passat diumenge a la Triatló Sprint (per no federats) de Badalona organitzada per la Cadena Ser (SerTri) quedant en el lloc 42è de la general (d'un total de 237 participants) i en un impressionant 3r lloc de la seva categoria (V1M)! 
No està gens malament per ser la seva primera triatló!

Tal com mostra la classificació va sortir de l'aigua en la posició 135, i després va fer una gran remuntada amb la bicicleta (fent el 34è millor temps) i també en la part de córrer (fent el 25è millor temps).

El Toni ens ha enviat una petita crònica: 
"Més content impossible en el meu debut en una triatló. Com molts sabeu, l'aigua mai ha estat el meu medi (trauma infantil...), però les ganes de preparar-me per fer una triatló van fer que el passat mes de setembre m'apuntés a la piscina i després de 10 mesos anant-hi regularment m'he atrevit amb la distància Sprint (750 m natació, 20 Km bici, 5 Km corrent). Curiosament tot i que em feia molt de respecte la part de la natació, la vaig superar amb força tranquil·litat. M'angoixava molt les patacades que podia rebre a la sortida, i tot i que en vaig rebre, i perquè negar-ho també en vaig repartir (és impossible no fer-ho), mai vaig tenir la sensació que m'ofegaria (Je!! Je!!). La bici i el córrer fa anys que els practico i em va anar prou bé. A més a més acabo de veure la classificació i sorprenentment he quedat 3r de la meva categoria (Veterans1). No m'ho puc ni creure! Com us podeu imaginar ja estic pensant en la següent! Animo a tots els companys i companyes de VacarissesCorre que si els pica la curiositat que ho provin, que actualment s'està popularitzant força i hi ha proves amb distàncies molt assequibles per a tothom."

                                        El Toni amb el seu company de feina Gonzalo.
 Imatge del segment de la natació al Port de Badalona.
Moltes felicitats!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada