dissabte, 12 d’abril del 2014

ENTRENAMENT, 12 D'ABRIL

DISSABTE, 12 D'ABRIL
Avui dissabte, amb un temps ideal per córrer i amb una bona colla, ens ha tocat un recorregut d'uns 17 km en les 2 hores de rigor: hem sortit de la plaça Joan Bayà per agafar una pujada explosiva (la farem de baixada amb el recorregut llarg de la Campana) que ens ha portat fins al camí de les aigües; hem desfet el camí per anar a trobar la pujada de la Moreneta que ens ha portat per la cinglera fins als Caus. Hem seguit el recorregut invers de la Campana (i de baixada!) fins que a punt d'arribar a les Vendranes hem agafat el camí de la Matagalls a la dreta que ens ha portat fins a la Casa Nova de l'Obac. Després d'un bon recorregut pel Parc, amb aturada a la Font de Carlets, ja hem enfilat cap a casa: sense arribar a can Còdol, hem agafat la pista que ens ha portat fins al corriol del Lleonart i d'aquí ja cap al punt d'origen.
Avui amb la Isabel, el Josep Maria, el Xavi, l'Ernest, el David...
 ... i el Toni. Aquí a la Font de Carlets.
 Sempre hi ha un moment per fer uns hipopressius!