divendres, 20 de juny del 2014

LES NOSTRES CURSES DE LA CAMPANA

LES NOSTRES CURSES DE LA CAMPANA
"Fa una setmana estàvem tots frisosos esperant l'esdeveniment de l'any: la nostra cursa o, ara ja, les nostres curses de la Campana.

Aquesta cursa no seria si no fos pel seu ideòleg, el Toni, qui ha dedicat un munt d'hores per fer cada any una millor Campana. Tampoc seria si no fos per l'entorn on vivim, que ens ofereix uns boscos densos, uns corriols simpàtics i desnivells que fan accelerar les pulsacions de la majoria. No seria sense tots i cadascun dels corredors i, SOBRETOT, no seria sense les desenes i desenes de voluntaris que cada any s'aboquen i destinen el seu temps lliure a fer d'aquesta una GRAN CURSA. A tots el més sincer agraïment.

A nivell personal ha estat la millor mitja de muntanya per 3 motius: perquè m'encanta el recorregut, perquè em vaig sentir còmoda a un ritme força constant i perquè anava acompanyada de dos xavals molt eixerits. Gràcies Toni i Josep Maria per tan bona i divertida companyia.
4 dies després de la Campana, tot ha tornat al seu lloc. Fins i tot, la pluja d'aquesta setmana ha esborrat les petjades de 700 corredors i corredores i ha dibuixat nous camins. Camins que ens atrapen i per on continuarem passant tot xerrant, tot somrient i en algunes ocasions, jugant a atrapar la nostra pròpia ombra."
Isabel

5 comentaris:

  1. De xaval a xavala...: que bé que ens ho vam passar! L'any que ve hi tornem i si ens deixa el Solsona la fem més seriosament!
    Josep Maria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ehhhh, un poquito de por favor!!! El meu pulsómetre no enganya i diu que la vaig fer seriosament!!!

      Elimina
  2. Un escrit molt maco Isabel. Va ser un gran encert anar amb tu i el Josep Maria. Arribava a la Cursa amb força mandra, dormint molt poc per tot el que representa la organització, i m'ho vaig passar de conya!! Ara ja puc dir que ja he fet la meva primera mitja de muntanya!!!
    Toni

    ResponElimina
  3. Quan es fa la feina amb la vostre companyia no es feina, es fa per gust. I si el resultat que obtenim es bo, encara queden ganes de continuar per l'any vinent, amb més i millor
    Tremoleu.......que ja tinc noves idees.....jajajajaja

    ResponElimina
  4. Ostres, el Presi!
    Que ens agafi confessats. S'ha acabat la diversió! ;-) ;-) ;-)

    ResponElimina