dissabte, 21 de febrer del 2015

ENTRENAMENT, 21 DE FEBRER

DISSABTE, 21 DE FEBRER: RITME, RITME...
L'entrenament d'avui ens ha portat a fer 17km amb 1h45'. Hem sortit de la plaça Joan Bayà per anar a agafar la pista de can Vives, però abans d'arribar-hi ens hem enfilat cap al coll de la Torrota. D'aquí ja hem anat a buscar el corriol de la Mitja de la Campana, però de baixada (aquí hem coincidit amb el Beni i el Sergio que feien una Campana, -salut, companys!-). Arribats a can Còdol hem continuat per la pista en direcció a la carretera de Rellinars, l'hem creuat i un bon tros després hem enllaçat amb la pista de baixada que ens ha dut fins a les Vendranes. Aquí, en lloc de seguir la pista de la Campana hem agafat un corriol paral·lel que ens ha dut als inicis de la pujada del Roure Monjo. Hem retornat cap a les Vendranes, el Lleonard, la cinglera i cap a casa.
Un entrenament intens i a ritme de cursa.
Amb l'Ivan, el David, la Isabel, el Xavi, el Toni Solsona, l'Ernest, l'Uri i el Josep Maria.